Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, имате право на рекламация при:
- констатирани липси на цели или части от артикули в пратката, която сте получили от нас;
- дефекти на стоката;
- несъответствие с обявения размер;
- при транспортирането стоката е повредена;
- не е спазен предварително уговорения срок за доставка;
Рекламация се прави до 14 (четиринадесет) дни след закупуване на стоката. При предявяване на рекламация можете да претендирате за връщане на стоката. Артикулът може да бъде заменен за същия в друг размер или цвят (ако има такъв) или друг артикул. Ако стойността на избрания артикул надвишава заплатената сума, се доплаща разликата. В случай на рекламация е необходимо задължително да се свържете с нас по имейл или телефон, за да уточним условията по удовлетворяване на претенцията.
- уведомяване на продавача по имейл на hi@studio11.bg с приложен попълнен формуляр връщане на стока;
- продуктът трябва да бъде върнат в оригиналното си състояние, с оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид, както и да не бъде третиран (което включва гладене ,пране и всякакво друго третиране на тъканите).
- продуктът трябва да бъде върнат придружен от „разписката за прием на паричен превод“ ,която е предоставена на вас от куриера при самото плащане на наложения платеж, тази разписка е платежен документ, с който се доказва продажбата и е задължителен за анулиране на сделката.
- заплащане на транспортните разходи от купувача за връщане на продукта, посочвайки следния адрес: гр.Варна,бул.Сливница 70,ет.2,ап.5. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.
- не се приемат продукти върнати на място;
- продуктите се връщат без наложен платеж; Продукти върнати с наложен платеж ще бъдат отказвани.
Съгласно чл. 57 от ЗЗП, при поръчка на артикули по индивидуални размери, дизайн и специално произведени за вас, не можете да претендирате за връщане или замяна на стоката. Такива са всички артикули, които са продавани на сайта studio11.bg